nuffnang

shaklee product

Friday, June 13, 2014

FIRST PRODUK SHAKLEE SAYA

Mesti ramai penah tgk produk ni kan...
saya mula dgn produk ni masa berpantang anak ketiga tahun2012
mulanya saya enggan nk cuba produk ni 
sbb masa tu rasa supply susu cukup je untuk anak
tapi sampai satu masa stok dlm fridge makin lama makin kurang 
mommy mane x risau kan
jujur cakap saya gelabah
abes semua petua la supplemen la saya cuba utk tambah production susu hehe... tapi masa tu semua x menjadi sampai rasa nk nangis hehehe biasalakan mak ... 
then one of my ofismate die cakap die amik supplemen shaklee masa tu pikir nk beli mcm rugi plak sbb takut x menjadi hehe..
ofismate bagi try dulu die kate kene cuba
menyesal rase rugi hehe
lepas 3 hari consume esp milk production bertambah..
alahh rugi x amik gambar hehee 
lepas tu terus beli esp ni ... sampai sekarang pun masih consume hehehe....
 meh share sikit sape yg boleh cuba esp ni 


lepas tu saya mula amik set menyusu yang lain ...

Set Menyusu Shaklee ade banyak package dr yg budget sampai la set lengkap... 

Set Budget mengandungi :-
  •  Esp
  • Alfafa


set menyusu paling lengkap pula:-
  • ESP
  • Vit C
  • Vitalea
  • Ostem
  • B-complex 
  • Alfafa

Nutrichain 


So mommy2 yg kat luar tu tgh cari milk booster atau supplement jangan malu nk pm or cantact nutrichain di 

Facebook page NutriChain
Sms/WhatsApp 019-6629438

No comments:

Post a Comment